torsdag den 11. oktober 2012

Majbritt Lund får månedens krammer i oktober 2012


Majbritt Lund, uddannet journalist, eget kommunikationsvirksomhed siden 2007, hjælper kunder med at komme i pressen og sælge sig selv – især på nettet gennem majbrittlund.dk
Hvordan kender du til sorg i dit liv?
Er meget privilegeret. Har primært mistet folk, der var syge og som selv var klar til at dø.
Hvad hjælper dig til at bevare din indre ro?
Er ikke lige kendt for min indre ro. Tvært imod. Men den ro, jeg har, bevarer jeg ved at tilrettelægge mit liv og min dagligdag efter, hvad der er vigtigt for mig.
Jeg udsætter bevidst ting /opgaver, hvis de ikke er vigtige her og nu.
Jeg afviser gerne tilbud, der ikke hjælper mig i den rigtige retning.
Og så har jeg forladt Flinkeskolen. Nogle vil mene jeg aldrig har gået det.
Hvis jeg skal vælge, om jeg skal gøre noget godt for mig selv eller for andre, kommer jeg selv tit først.
Jeg vil selvfølgelig også gerne hjælpe andre, men sjældent hvis det får store konsekvenser for mig selv.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar